На Факультеті філології відбулася звітна нарада за результатами виробничої навчально-виховної педагогічної практики студентів III курсу

22 травня 2024 року на Факультеті філології Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника відбулася звітна нарада за результатами виробничої навчально-виховної педагогічної практики студентів III курсу (денна форма навчання) Факультету філології, спеціальностей “014 Середня освіта 014.01 Українська мова і література” та “035 Філологія 035.01 Українська мова і література”. Нараду організувала керівниця, доцент кафедри української мови Ґрещук Валентина Василівна.
Практика тривала впродовж шести тижнів на базі ліцеїв м. Івано-Франківська, а також на базі закладів загальної середньої освіти Івано-Франківської, Львівської, Закарпатської та інших областей. Із закінченням навчальної практики студентів привітав декан Факультету філології, доктор філологічних наук, професор Голод Роман Богданович та заступниця декана, кандидат філологічних наук, доцент Лазарович Ольга Миколаївна.
Старости підгруп звітували про проведену роботу, супроводжуючи свої відповіді яскравими презентаціями. Студенти доповнювали та висловлювали враження від навчального процесу, а також підкреслювали, що найбільше запам’яталося, які навички вони здобули та як вони долали труднощі, що виникали під час практики. Відзначалася важливість командної роботи та взаємодії з наставниками, що сприяло професійному зростанню кожного студента. Особливо захоплювали розповіді про креативні підходи до проведення уроків, інтерактивні методи навчання, що підвищили зацікавленість учнів у навчальному процесі. Студенти також ділилися зворотнім зв’язком, який отримали від ліцеїстів і колег, що допомогло їм краще зрозуміти власні сильні та слабкі сторони.
У презентаціях студенти висвітлили свої досягнення та те, що вдавалося найважче під час педагогічної практики. Було приємно спостерігати, з яким захопленням та ентузіазмом студенти розповідали про досвід роботи в ролі вчителя. Це підкреслює те, що студенти мають ґрунтовні знання з фахових дисциплін та готові до майбутнього  професійного розвитку.
Навчальна практика додала впевненості кожному здобувачеві вищої освіти у правильності  вибору професії та власних здібностях, засвідчила необхідність постійного самовдосконалення в педагогічній сфері та розширення своєї ерудиції.
На базах практики студенти активно проводили профорієнтаційну роботу з учнями старших класів, ознайомлюючи їх з можливостями та перевагами навчання в Прикарпатському національному університеті ім. В. Стефаника, зокрема на Факультеті філології.
Проведення виховних та позакласних заходів було важливим завданням кожного з нас. Найбільше порушувалася тема російсько-української війни. Студенти організовували тематичні заходи, обговорення та проєкти, які сприяли патріотичному вихованню та підвищенню обізнаності учнів про події в Україні.
Для підвищення професійної майстерності студенти проходили курси на платформах Prometheus та EdEra. Ці курси допомогли не лише покращити педагогічні навички, а й ознайомитися з новітніми методиками викладання та сучасними освітніми технологіями. Також студенти мали змогу отримати сертифікати.
З упевненістю можна сказати, що педагогічна практика виявилася успішною, продуктивною та цікавою.